Kaffka Margit Általános Iskola honlapja


Fontos tudnivalók

Tankönyvek:
Tájékoztató a tankönyvtámogatás igénybevételéhez Letölthető nyomtatvány a tankönyvtámogatás igényléséhez
Iskolai étkeztetés:
Iskolai gyermekérkeztetésért felelős megbízottak:
Kardos Ibolya, Jákob Zsuzsa

Az intézményi gyermekétkeztetésért felelős:
Budapest Főváros XIV. ker. Zugló Önkormányzata
(1145 Budapest, Pétervárad utca 2.)
https://www.zuglo.hu/
Hungast étkezési referens: Kovács Ildikó

Szolgáltató: HUNGAST
Video

Hitoktatás
Intézményi felelős: Viczián Ferencné (Ildikó)
megnevezés elérhetőség - információk
Budapest-Zugló Református Egyházközség Az egyház helyi képviselője: Nagy Gergely Elérhetőség:1145 Budapest, Róna u. 197-199.
E-mail: zuglo@parokia.hu
Római és Görög Katolikus Az egyház helyi képviselője: Juhos Judit Elérhetőség: Budapest, E-mail:
Zuglói Evangélikus Egyházközség Az egyház helyi képviselője Soltészné Gyura Ágnes, Göllner Pál Elérhetőség: 1147 Budapest, Lőcsei út 32. E-mail:zuglo@lutheran.hu
Gyógypedagógia:

Beilleszkedési, Tanulási és Magatartási Zavarokkal rendelkező gyerekek (BTM )
Különböző fejlesztő foglalkozások:
alsó tagozat: Viczián Ferencné (Ildikó)
felső tagozat: Herczeg György

Miben segíthet egy fejlesztőpedagógus?
Nagyon sokszor hallható a szülőktől az a panasz, hogy gyermekük a sok gyakorlás, kikérdezés ellenére gyengén teljesít az iskolában. Hiába a szülői magyarázat, segítség. Ilyenkor a szülők tanácstalanok, gyakran gyermeküket vagy a pedagógust hibáztatják. Ez további feszültségek, konfliktusok forrása is lehet. Amikor azt tapasztaljuk, hogy a tanulásra fordított idő és energia nincs összhangban az eredményekkel, akkor érdemes elgondolkodni, hogy mi lehet ennek az oka. A háttérben bizonyos tanuláshoz szükséges részképességek esetleges nem megfelelő működése állhat. Ha a gyermek részképességeinek fejlődésében elmaradás mutatkozik, ez kihat az olvasás, írás, matematika tanulásban jelentkező zavarokra. A foglalkozások során nem a tananyag mechanikus bevésése történik, hanem a különböző részterületek fejlesztése által lesz képes a gyermek elsajátítani az ismereteket.

Olvasás, írás területén jelentkező hibák, melyek esetén érdemes szakemberhez fordulni: - lassú olvasási tempó - nem, vagy nehezen képes összeolvasni a szavakat - betűvesztés, szótagokat cserél fel vagy told be - nem érti az olvasott szöveget - görcsös vonalvezetéssel, sok helyesírási hibával ír - rossz a szóemlékezete és vizuális emlékezete Minél korábban megkezdődik a gyermek fejlesztése, annál nagyobb esély van arra, hogy a későbbiekben megelőzhetőek a tanulási zavarok.

Gyógypedagógia (SNI - Sajátos Nevelési Igényű tanulók)
Gyógypedagógus: Hülber Dóra

Miben segíthet a gyógypedagógus?
Intézményünkben integráltan oktatunk, nevelünk sajátos nevelési igényű gyermekeket is. A gyógypedagógiai célú habilitációs, rehabilitációs foglalkozáson a gyerekek részképességeit fejleszti a gyógypedagógus. A foglalkozások keretein belül a tanulók segítséget kapnak a különböző tanulási zavarok enyhítésére, tanulási technikák elsajátítására. A foglalkozásokon a tananyag elsajátítása mellett sok játékkal a részképességek is globálisan fejlődnek. Integrált autizmus - Sajátos nevelési igényű tanulók (autizmus spektrum-zavar) Gyógypedagógiai asszisztens segíti a munkát: Steffensz Bernadett

Iskolai pszichológia
Iskolai pszichológus: Hajdu Enikő
(elérhető Hétfőn 9-től 16 óráig; Csütörtökön 12-től 16 óráig)
tel.: 383-1991; 220-7064; email: bedivas@gmail.com)
Külsős logopédiai ellátás
Farkasné Molnár Katalin
Gyógytestnevelési ellátás (külsős)<>br> Unterner Ádám (elérhetőség: adam@unterner.hu )


Csengetési rend:
Óra Normál órák esetén Rövidített órák esetén
1.óra 07:45 - 08:30 07:45 - 08:20
2.óra 08:45 - 09:30 08:35 - 09:10
3.óra 09:40 - 10:25 09:20 - 09:55
4.óra 10:45 - 11:30 10:05 - 10:40
5.óra 11:40 - 12:25 10:45 - 11:20
6.óra 12:35 - 13:20 11:25 - 12:00
7.óra 13:30 - 14:15

e-Napló:
Ezen a felületen a szülő a saját belépési kódjával
nyomon tudja követni gyermeke(i) teljes iskolai tevékenységét.
elérhetőség: E-kréta

Korábbi hírek

Sometimes this would be called a sidebar or aside, but it doesn't always have to be on the side to be called a sidebar. Sidebars can be on tops of things, below things, but they are usually beside things – hence it being a called a sidebar.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer nec odio. Praesent libero. Sed cursus ante dapibus diam. Sed nisi. Nulla quis sem at nibh elementum imperdiet. Duis sagittis ipsum. Praesent mauris. Fusce nec tellus sed augue semper porta. Mauris massa. Vestibulum lacinia arcu eget nulla. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer nec odio. Praesent libero. Sed cursus ante dapibus diam. Sed nisi. Nulla quis sem at nibh elementum imperdiet. Duis sagittis ipsum. Praesent mauris. Fusce nec tellus sed augue semper porta. Mauris massa. Vestibulum lacinia arcu eget nulla. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.